Operación Triúnfo
Nin de bromas digas que son divina.
Non teño a mellor voz do universo.
Non collo nese talle supersexy.
Non uso o escote como escaparate.
Non quero nin dez minutos de gloria.
Só quero un curso intensivo de bicos,
dúas ou tres frases que soen sinceras
e cinco segundos para decidir se acepto
ou se te envío á papeleira de reciclaxe.
Este é un dos poemas de Penúltimas tendencias, o último libro de Carlos Negro, un libro de versos que nos expoñen ante o espello dunha realidade que teima en nos seguir a converter en princesas rosas.
Mais sabemos que non todo se reduce ao mundo fashion, cool, chic e sexy. Temos unha voz propia e queremos expresala máis aló de campañas mediáticas e anuncios guais onde os corpos semellan funcionar sen pensamento crítico guía.
Ninguén mellor que as palabras do propio autor para dar conta da súa intención ao escribir estes poemas e mais do proceso creativo do que avanzamos un anaquiño:
Como te documentaches para o proceso de creación?
Estiven unha temporada vendo series de televisión que, pola miña experiencia docente, sei que seguen as mozas, vin vídeos na rede, películas e lin revistas de beleza, atendendo á publicidade comercial que estas trasladan do mundo da moda e da imaxe: a Superpop, a Bravo, etc. Trátase dun mercado publicitario ao que as nosas mozas están expostas e que está especializado por idade e por sexo.
Estiven unha temporada vendo series de televisión que, pola miña experiencia docente, sei que seguen as mozas, vin vídeos na rede, películas e lin revistas de beleza, atendendo á publicidade comercial que estas trasladan do mundo da moda e da imaxe: a Superpop, a Bravo, etc. Trátase dun mercado publicitario ao que as nosas mozas están expostas e que está especializado por idade e por sexo.
Sem comentários:
Enviar um comentário